[Linux] conversion pdf vers texte

Thiebaut tmochel@::1
Lun 24 Sep 17:11:19 CEST 2007

Schalut Bernard,

Diss esch meejlich mit em pdftotext. Du kannsch de zwei Vorzeiche
-layout un -enc defir gebruche. Luej 'man pdftotext'. pr esch au
nitzlich fer in Sitte inteile.
Dann, wann's Resultat neet scheen esch, kannsch's immer met OpenOffice
ufmache un s'widder uffstelle, odder a script mache, wie der's
automatisch macht. S'esch awer Meh Aarweit.

D'Thiebaut.