[Linux] [Lug] [DONNE] CD / DVD en tous genres de Linux

Christophe Courtois christophe@::1
Mar 10 Mar 22:27:56 CET 2015

Apparemment les grands sages ne sont pas assez écoutés :

“Only wimps use tape backup. REAL men just upload their important stuff
on ftp and let the rest of the world mirror it.”

― Linus Torvalds

--
Christophe Courtois
http://coindeweb.net/